niedziela, 9 czerwca 2013

Ogłoszenia

Wow! Po raz pierwszy pisze ogłoszenie...Skoro ileś tam osób wyświetla mojego bloga i mam własnego obserwatora (pozdrawiam Cie) to czemu nie zrobić czegoś dobrego?

Po pierwsze! Chciałbym prosić o zgłaszanie się chętnych na korektora. Ja swoje błędy widzę po długim czasie dopiero i przyda się ktoś kto mnie naprostuje.

Po drugie! Czekam na wasze uwagi. Odnośnie aktualnych serii jak i nowych, możecie nawet zgłaszać zamówienia na one-shoty (fanfiction też wchodzi w gre). Z czasem nawet i dłuższe serie... A jeśli coś wam się podoba lub nie to mówcie! Nic nie tracicie, a zyskujecie. A ja na tym nie zarabiam, więc spokojnie.

I po trzecie! Jestem fanem serii Spice and Wolf i od dawna czekam za trzecim sezonem. Tu jest petycja o jego powstanie. Nie wiem czy to coś zmieni, ale kliknąć możecie. Ja już to zrobiłem.

Slava!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz