czwartek, 27 lutego 2014

Wierszy kilka

1 "Bestia" 

Bestią dla Ciebie jestem
Strach w Twych oczach widzę
Potworem nie jestem
Lecz Ty nie rozumiesz

Bólem mnie obdarzyłaś
Choć prosiłem
Litości nie znasz
Krzywdzisz co chwilę

Dłużny więc nie zostanę
I Ty cierpienia zaznasz
Więc Bestią się stałem
Teraz bać się możesz!

2 "Jak dobrze..."

Znów łzy z mych oczu płyną
Jak dobrze, że nie widzisz ich
Kazałaś szczęścia mi szukać
Lecz szczęściem mym byłaś Ty

Odeszłaś, zostawiłaś mnie
Nie Twoja to wina
Żalu nie mam
Lecz smutek pozostał

Szukam, ciągle szukam
Za Twym rozkazem podążam
Tak bardzo bym chciał
Znów przy tobie być

Lecz Ty śpisz
I więcej nie zbudzisz się
Poranek łzy osusza
Poczekaj na mnie

Jeszcze tylko trochę

3 "Kolory"

Próżno szukać gwiazd na niebei
Gdy ostatnia iskra zgasła
Czerwień i Zieleń się zlewają

Kolory nas zatruwają 
Od środka wypalają 
Do Białości wpierw doprowadzając

A Żółć przez Fiolet się sączy
Czernieją barwy
Jak duszę nasze usychają 

To co było zanika
Umiera razem z nami
Śladu nie zostawiając

Czym wszak jesteśmy?
Jeśli nie zlepkiem
Ledwie kilku barw

Tak ulotny blask
Jak iskra na niebie
Co świeci minionym światłem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz